IT Support Engineer
Wij zijn op zoek naar een ambitieuze IT Support Engineer. Hou jij van afwisseling in je werkzaamheden, ben jij klantgericht, maar duik je ook graag de technologie in? Dan is onze partner Wortell People misschien wel iets voor jou!
Als IT support engineer ga je naar verschillende projecten bij onze opdrachtgevers. Zij werken op met de nieuwste Microsoft (Cloud) technologieën. Denk hierbij o.a. aan; Microsoft 365, SharePoint, Exchange online, Intune en Azure.
Je leert veel verschillende bedrijven kennen en doet razendsnel ervaring op! Je houdt je bezig met zowel remote als onsite werkzaamheden, super veelzijdig dus!

Wat ga je doen?
Wat heb je nodig?
- Je hebt een MBO diploma in de richting van IT;
- Minimaal 1 jaar relevante (stage)ervaring;
- Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend in woord en geschrift;
- Jij wil je graag verder ontwikkelen en bent bereid om IT certificeringen te halen (MCSA/Azure);
- Het klantcontact en helpen van klanten vind jij leuk;
- In bezit van rijbewijs B.
Sluiten niet alle functie-eisen aan maar heb je wel ambitie om te leren? Dan ontvangen we alsnog graag jouw sollicitatie!
Wat bieden wij jou?
Hoe ziet je dag eruit?
Groeipad


Wortell stimuleert me om zoveel mogelijk op mijn specialisatie in Azure te focussen. Het zit echt in het DNA van ons bedrijf om continu met de nieuwste technologieën bezig te zijn. We zijn echt een trendsettend bedrijf en dat geeft een kick!

Wortell draagt bij aan mijn professionele groei door cursussen en trainingen aan te bieden, zowel intern als extern. Daarnaast zijn er verschillende coachingstrajecten waar je je voor kunt aanmelden, zoals een certificeringstraject. Maar je kunt ook zelf met een idee aankloppen waarbij Wortell graag met je mee denkt. Je kunt alle kanten op gaan.

Vragen over de IT Support Engineer vacature?
Wortell People zorgt ervoor dat je elke mooie stap in je carrière kan maken die jij zou willen. Samen met je coach ga je een ontwikkelingsplan maken. In dit plan maak je duidelijk wat jouw ambities zijn en hoe je samen met Wortell People ervoor kan zorgen dat je je doel bereikt! Bij elk project doe je meer ervaring op en ondertussen vergoot je je kennis met het behalen van Microsoft-certificaten.
Je kiest zelf waar je de focus op legt, bijvoorbeeld Modern Workplace of Azure. Je eerste project kan 1e lijns servicedesk zijn waarin je stappen kan maken naar een skilled servicedesk. Als Skilled Support Engineer handel je alle vraagstukken zoveel mogelijk zelf af. Op die manier leer jij zelf ook het meest en ontwikkel jij je tot (senior) specialist in jouw vakgebied.
“Je gaat baanbrekend werk opleveren waaraan anderen een voorbeeld nemen, en dat is een lekker gevoel”





