Ga naar content
Wij zijn de #1 Microsoft partner
#1 Microsoft partner van NL
Console Werken bij

Hoe transformeert Wortell Managed Services en hoe profiteer jij daarvan?

Blogs
24-1-2024

De term ’Managed Services Provider’ (afgekort: ‘MSP’) zie je tegenwoordig overal opduiken. Maar de ene MSP is de andere niet. Wat maakt Wortell uniek? Waarom zou je voor Wortell kiezen als je dé specialist in het leveren en beheren van IT-diensten en -oplossingen zoekt? In deze blog beschrijven wij onze aanpak en delen we de redenen waarom klanten graag met ons werken.

Service die je blijft verbazen: de Wortell-beleving

Wortell bestaat inmiddels 25 jaar. Hoewel onze MSP-dienst een stuk ‘jonger’ is dan ons bedrijf, nemen wij veel ervaring mee. Het voordeel voor klanten is dat we onze dienstverlening passend voor hen maken. Oftewel, als Wortell-klant heb je invloed op de vormgeving van onze dienstverlening.

Ook halen we structureel feedback op bij jou en andere klanten, die we gebruiken om onze diensten continu door te ontwikkelen. Bij elke uitbreiding op basis van een specifieke klantbehoefte bekijken we of deze ook voor andere klanten nuttig is. Zo ja, dan voeren we de verandering voor iedereen door. Op die manier leggen we de lat telkens een stukje hoger en zorgen we dat onze MSP-dienstverlening steeds blijft aansluiten bij de behoeftes van onze klanten.

Het resultaat is dat we steeds efficiënter en effectiever te werk gaan. De dienstverlening wordt niet goedkoper, maar beter. En daar worden gebruikers gelukkig van.

Een voorbeeld: in plaats van te focussen op het nakomen van contractuele afspraken omtrent service levels kijken we nu veel meer naar hoe de eindgebruiker onze dienstverlening ervaart. Deze weet niet altijd welke concrete afspraken het bedrijf op overkoepelend niveau met Wortell heeft gemaakt. Bovendien zien wij de service levels meer als de fundering. Die stáát. En daarom bekijken wij nu hoe we de verwachtingen kunnen overtreffen om gebruikers de Wortell-beleving te geven.

Deze beleving — die we in 2024 gaan implementeren bij onze bestaande klanten — is een nieuwe manier om de eindgebruiker nóg gelukkiger te maken, zodat deze het maximale uit IT kan halen. Niet voor niets luidt ons motto ‘We Empower People’. In dit geval geven we daar handen en voeten aan door feedback op te halen bij eindgebruikers. Op basis daarvan zetten we verbeteracties uit die de totale dienstverlening naar een hoger niveau tillen. Daarmee willen we de afstand tussen regieorganisatie en eindgebruiker verkleinen om nóg meer toegevoegde waarde te leveren.

Dit soort innovaties vergen overigens geen extra investeringen van onze klanten. Wij vernieuwen onze MSP-dienstverlening omdat we het verschil willen maken. Wanneer we repeterende werkzaamheden automatiseren, werken we efficiënter en sneller — en de tijd die we overhouden, stoppen we in het creëren van meer waarde. Zo kunnen we onze klanten doorlopend verrassen. En daar gaan we voor: service die je blijft verbazen.

Betekent dit dat alles altijd goed gaat? Natuurlijk niet. Wij zijn ook maar mensen. En daarom maken we ook weleens fouten. Deze verdoezelen we echter niet. We identificeren ze, leren ervan en nemen maatregelen om ze in de toekomst te voorkomen. Onze heldere governance-structuur maakt het bovendien voor alle betrokkenen duidelijk met wie je waarover praat. Tijdens speciaal ingerichte meetings evalueren we de geleverde dienstverlening op een transparante manier, waarbij we ook fouten analyseren om onze lessen hieruit te trekken.

Waarom kiezen klanten voor Wortell Managed Services?

  • Expertise
    Wortell is inmiddels meer dan 500 IT-professionals rijk. Profiteer van onze diepgaande kennis bij het optimaliseren van je IT-omgeving — zonder zelf dure IT-experts in te huren.
     
  • Focus op Microsoft-oplossingen
    Zoek je specifiek naar oplossingen die gebaseerd zijn op Microsoft-technologieën? Of wil je daar graag naartoe migreren? Wij zijn gespecialiseerd in Microsoft-producten en -diensten.
     
  • Betrouwbaarheid
    Met meer dan 25 jaar ervaring, een uitstekende reputatie en een groot klanttevredenheidsgehalte heeft Wortell een solide staat van dienst. Wij hebben belangrijke certificeringen gehaald, waaronder ISO 9001, ISO 27001, NEN 7510 en ISAE 3402 II. Daarnaast zijn we als Microsoft Solution Partner gecertificeerd voor onder andere Adoption and Change Management, Cloud Security en Microsoft Windows Virtual Desktop.
     
  • Proactief beheer en actieve ondersteuning
    Wij beheren de IT-omgevingen van onze klanten met monitoring, mitigatie en ondersteuning. Zo identificeren we IT-problemen in een vroeg stadium en lossen we ze op voordat ze kritiek worden. Daarmee helpen we (grote) IT-storingen te voorkomen, minimaliseren we downtime en dragen we bij aan de totale bedrijfscontinuïteit.
     
  • Schaalbaarheid
    Onze schaalbare IT-oplossingen groeien mee met de veranderende specifieke behoeftes van onze klanten.
     
  • Kostenbeheersing
    Met onze efficiënte oplossingen omtrent de levering en het beheer van IT-diensten profiteren klanten van specialistische kennis terwijl zij hun IT-kosten onder controle houden.
     
  • Ontzorging en focus op kernactiviteiten
    Door IT-beheertaken uit te besteden aan Wortell kunnen klanten zich concentreren op het uitvoeren van kernactiviteiten en het realiseren van strategische doelen. Ook denken wij graag mee over manieren waarop we innovatieve IT-diensten kunnen inzetten om de businessdoelstellingen van klanten te realiseren. Deze doelstellingen liggen onder andere op het gebied van efficiëntie, kostenbeheersing, beveiliging en toegang tot expertise.
     
  • Veiligheid en beveiliging
    Wij houden de IT-omgevingen van onze klanten veilig en beschermen hun bedrijfsgegevens. Dat doen we door continu te investeren in de ontwikkeling van geavanceerde beveiligingsmaatregelen. Zo helpen we hen bij het verbeteren van hun IT-beveiliging én het 24/7 naleven van regelgeving (wij leveren onze securitydiensten 24/7 vanuit ons eigen Security Operations Center).
     
  • 24/7 ondersteuning
    Als Wortell-klant heb je 24/7 toegang tot ondersteuning, óók buiten reguliere kantooruren. Met de toenemende cybersecurityrisico’s is dat wel zo veilig!
     
  • Risicobeheersing
    Door IT-beheertaken uit te besteden aan ons, verminderen klanten risico’s omtrent het beheer van complexe IT-omgevingen (dat aan allerlei regelgeving verbonden is).
     
  • Flexibiliteit en aanpasbaarheid
    Onze MSP-dienstverlening evolueert mee met de marktontwikkelingen en de veranderende specifieke klantdoelstellingen en -behoeftes.
     
  • Toegang tot nieuwe geavanceerde technologieën
    Wij helpen klanten bij de implementatie en adoptie van nieuwe Microsoft-technologieën en -updates. Daardoor blijven zij altijd up-to-date, profiteren ze van de nieuwste innovaties en blijven ze hun bedrijfsprocessen verbeteren.
     
  • Maatwerkoplossingen
    Wij geloven dat het zinvol is om zoveel mogelijk IT-diensten te standaardiseren. Daar worden we allemaal blij van. Want standaardisatie maakt de dienstverlening eenvoudiger, eenduidiger en goedkoper. Maar één uniforme oplossing voor iedereen is een utopie (of vergt te veel aanpassingsvermogen van de klant). Daarom maken wij de ideale mix tussen standaard- en maatwerk, die specifiek is afgestemd op de behoeftes en doelstellingen van een klant.

    Meer weten over de MSP-dienstverlening van Wortell?
    Neem gerust eens contact met ons op. We bespreken graag hoe de Wortell-beleving jouw organisatie kan ontzorgen én verrijken.