Wortell debuteert in Giarte-klantonderzoek met hoogste aantal superfans
Wortell heeft dit jaar voor het eerst meegedaan aan Giarte Outsourcing Performance, het toonaangevende onderzoek naar klanttevredenheid in de branche. Maar liefst 55% van de ondervraagden gaf aan ‘superfan’ te zijn en Wortell ‘absoluut’ aan te bevelen. Daarmee behaalde Wortell de hoogste score binnen de gehele benchmark.
Meer weten over het GIARTE OP onderzoek? Zie ook de GIARTE website.
Super trots
Danny Burlage, algemeen directeur van Wortell: “We zijn er met z’n allen heel trots op de meeste superfans te hebben. We werken elke dag heel hard aan klanttevredenheid. Daarin gaan we ver, en dit is een mooie erkenning. We maken hiermee een stevig debuut.”- Application management: 8.2
- End user management: 8.2
- Super Fans: 55% (hoogste score in gehele benchmark)
Stevig debuut
Wortell scoort op alle fronten bovengemiddeld in vergelijking met andere middelgrote ict-dienstverleners. Op het gebied van dienstentevredenheid over Application Management behaalt Wortell de gedeelde derde plek in de peergroup. In diezelfde peergroup bereikt Wortell voor End User Management zelfs de tweede plek.Giarte
Het Giarte Outsouring Performance report van 2019 is gebaseerd op bijna 1.000 evaluaties van CEO’s, CIO’s en IT managers van gerenommeerde Nederlandse organisaties. Met de jaarlijkse studie Outsourcing Performance doet Giarte sinds 2002 onderzoek onder uitbesteders van IT naar hun mening over de relatie met hun IT-serviceprovider.Meer weten over het GIARTE OP onderzoek? Zie ook de GIARTE website.