Ga naar content
Wij zijn de #1 Microsoft partner
#1 Microsoft partner van NL
Console Werken bij

Drie kantoren, één geheel.

Blogs
17-7-2019
Inmiddels heeft Wortell maar liefst 3 verschillende kantoren. Naast ons hoofdkantoor in Lijnden zijn we gestationeerd in Gouda en op Schiphol. Onze mensen hebben dus drie plekken waar ze kunnen werken. Dat leidt weleens tot vragen bij onze relaties. Want hoe zit dat nu precies? In deze blog leggen we het je uit én geven we een kijkje in onze herinrichtingsplannen!

Gouda en Schiphol: van softwareontwikkeling tot data en AI

Wortell had al langere tijd twee locaties, maar na de fusie met ETTU is er een derde bijgekomen: het kantoor in Gouda. Dit wordt nu vooral gebruikt om softwareontwikkeling te faciliteren. Onze mensen die veel operationele activiteiten uitvoeren, zijn over het algemeen hier te vinden. Op Schiphol hebben we een vestiging ín het kantoor van Microsoft. Daar hebben we zo'n vijftig werkplekken tot onze beschikking. Wat we hier voornamelijk doen? Samen met Microsoft werken aan projecten. Data- en AI-activiteiten ondersteunen. Maar ook demonstraties en presentaties geven aan klanten. De locatie is hier geheel op ingericht. Mét ons unieke Wortell-tintje: we hebben het kantoor omgebouwd zodat het volledig is toegespitst op deze tijd én op de doelen die we hier graag willen bereiken!

Herinrichting Lijnden-kantoor: op naar een ontmoetingsplek voor co-creatie

Dertien jaar geleden hebben we onze 'thuisbasis' in Lijnden ingericht als tempel voor het Nieuwe Werken. Die filosofie bestaat nog steeds, maar in dertien jaar is er ook het nodige veranderd. Tijd voor een update! Daarom sluiten we in september voor een paar maanden de deuren van dit kantoor om het opnieuw in te richten. Het doel: een ontmoetingsplek creëren waar collega's, klanten en partners aan co-creatie kunnen doen. Waarom? Omdat Wortell mensen graag in hun kracht zet. En om dat te kunnen doen willen we mensen met allerlei verschillende expertises bij elkaar brengen, zodat zij de handen ineen kunnen slaan. De effectiviteit hiervan komt regelmatig naar voren in onze dagelijkse praktijk. Om een geheel geïntegreerde dienstverlening aan klanten te leveren hebben we bijvoorbeeld allerlei verschillende partners nodig. Met hen bespreken we developmentactiviteiten en stemmen we belangrijke zaken af. En ook met klanten voeren we regelmatig overleg. Een plek waar dit allemaal op organische wijze samenkomt is daarom onmisbaar. En om die reden gaan we vanaf september ongeveer vier maanden lang drastisch verbouwen. In die periode vind je onze mensen in Gouda of op Schiphol. En in 2020 is het zover: dan openen we de deuren van ons nieuwe kantoor!