Ga naar content
Wij zijn de #1 Microsoft partner
#1 Microsoft partner van NL
Console Werken bij
Secure

Service Delivery Manager Secure

Senior Hybride werken € 5.000,- tot € 6.500,- 32-40 uur

Geef klanten vertrouwen in hun beveiliging, met jouw strakke planning en technische inzicht. Als Service Delivery Manager bij Wortell ben jij de spil in onze dienstverlening voor Secure-klanten. Je vertaalt klantverwachtingen naar concrete afspraken, houdt de lijnen strak en zorgt ervoor dat onze IT-beveiligingsoplossingen altijd voldoen aan de hoogste standaarden. Jouw ervaring met ITIL-processen en affiniteit met Microsoft-technologieën maken het verschil. Samen bouwen we aan veilige, efficiënte oplossingen en langdurige klantrelaties.

Werk je graag in een dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is en veiligheid altijd op de eerste plaats staat? Dan is deze rol precies wat je zoekt.

Ontmoet enkele collega's

Maarten Get

CTO

Alex Smits

Head of Secure

Dennis de Hoog

Business Manager Secure
Klik op de bollen voor meer informatie.

Wat ga je doen?

Aanspreekpunt
Bewaken scope
Risico’s identificeren
Rapportages
Aanspreekpunt

Jij bent dé persoon waar Secure klanten op rekenen. Als aanspreekpunt luister je naar hun wensen en behoeften en vertaal je deze naar concrete acties binnen het team. Je staat altijd klaar, luistert en zorgt dat Wortell en de klant op één lijn zitten. Als SDM bouw je een vertrouwensrelatie op en weet je proactief verwachtingen te managen.

Bewaken scope

Je hebt scherp zicht op de grenzen van het contract en de dienstverlening. Met jouw aanpak bewaak je deze scope en zorg je dat we volgens afspraak leveren. Wanneer er sprake is van afwijkingen of extra klantwensen, ben jij degene die proactief schakelt met interne teams of de Accountmanager. Zo stuur je tijdig bij, houd je klant en Wortell tevreden en benut je kansen.

Risico’s identificeren

Je monitort en analyseert risico’s in het aanvalsoppervlak van klanten. Op basis van jouw bevindingen geef je concrete adviezen om deze risico’s te mitigeren. Daarbij signaleer je kansen om aanvullende diensten aan te bieden en klanten beter te beschermen, waarbij je altijd de balans bewaakt tussen veiligheid en toegevoegde waarde.

Rapportages

Aan het eind van de maand evalueer je de dienstverlening en maak je rapportages voor de klant. Deze rapportages zijn meer dan cijfers; ze vormen de basis voor gesprekken over prestaties en verbeteringen. Jij organiseert evaluaties, informeert klanten en inspireert met concrete voorstellen. Afwijkingen? Jij signaleert en pakt ze direct aan.

We zoeken echt een topper

Wat heb je nodig?

  • Jij beschikt over een hbo werk- en denkniveau;
  • Minimaal vijf jaar werkervaring als Service (delivery) Manager;
  • Ervaring met cybersecurity-oplossingen en compliance binnen IT-dienstverlening;
  • Kennis van ITIL-processen, bij voorkeur ITIL v3 gecertificeerd;
  • Ervaring met SLA's, KPI's en Managed Services-omgevingen;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse & Engelse taal.

Sluiten niet alle functie-eisen aan maar heb je wel ambitie om te leren? Dan ontvangen we alsnog graag jouw sollicitatie!

Klik op de gekleurde agenda items voor een beschrijving.

Hoe ziet je dag eruit?

Maandag 09:00-11:00: Klant gesprekken voorbereiden
Maandag 11:00-12:00: Maandelijkse factureren
Maandag 12:00-13:00: Lunch
Maandag 13:00-14:00: Schakelen met de klant
Maandag 14:00-16:00: Opstellen SLA
Maandag 16:00-17:00: Kennissessie Secure
Dinsdag 08:00-10:00: Interne acties uitzetten
Dinsdag 10:00-11:00: Reistijd klant
Dinsdag 12:00-13:00: Lunch onderweg
Woensdag 09:00-11:00: Risico’s identificeren
Woensdag 11:00-12:00: 1:1 met collega
Woensdag 13:00-15:00: Rapportage
Woensdag 15:00-16:00: Klantoverleg
Donderdag 10:00-11:00: Reistijd naar klant
Donderdag 11:00-13:00: Klantoverleg + lunch
Donderdag 16:00-18:00: Focustijd - Niet storen
Vrijdag 08:00-10:00: Administratieve taken
Vrijdag 10:00-11:00: Service management meeting
Vrijdag 16:00-17:00: Email-box bijwerken
Mylene Nijman Recruiter

Vragen over de Service Delivery Manager Secure vacature?

Whatsapp mij via de button rechtsonder

Je gaat werken in een dynamische en snel veranderende organisatie met een spannende en diverse set aan klanten. Als Service Delivery Manager krijg je de ruimte om echt invloed uit te oefenen op de organisatie samen met je team.

Bij Wortell begrijpen we elkaar: we zetten mensen op de eerste plaats. Hier werk je samen met een team van experts, werk je elke dag met de laatste technieken, met als doel om onze klanten in hun kracht te zetten. Want dat is volgens ons waar technologie voor staat: we empower people, zodat in een wereld vol verandering het nog steeds de mensen zijn die het verschil kunnen maken.

Kortom

“Je gaat baanbrekend werk opleveren waaraan anderen een voorbeeld nemen, en dat is een lekker gevoel”

Solliciteer direct!

Sollicitatieproces

1

Even bellen?

Wij willen je beter leren kennen. In dit gesprek horen wij graag wat jou getriggerd heeft om bij Wortell te solliciteren op deze vacature. Ook is het een mooi moment om jouw initiële vragen te beantwoorden.
2

Kennismaking

We nodigen je graag uit op ons kantoor in Lijnden of Gouda voor een kennismakingsgesprek. Een van onze recruiters zal je eerste gesprekspartner zijn en jouw contactpersoon gedurende het proces. We vertellen je graag meer over Wortell en zijn ook heel benieuwd naar wat jij zoekt in een nieuwe uitdaging.
3

Vervolggesprek

Goed gevoel? Dan nemen we de volgende stap. In het vervolggesprek spreek je twee collega’s uit het team. Zij zullen je meer vertellen over de afdeling en welke uitdagingen komen kijken bij deze rol.
4

Aanbieding

Is er een match? Dan bieden wij je graag een aanbieding aan. Wij streven naar het beste aanbod wat wij jou kunnen bieden, om op deze manier aan jouw wensen te voldoen als werkgever.
5

Contract tekenen

Ga je akkoord met de aanbieding? Dan is het tijd om de kurk van de fles te schieten en je contract te tekenen! Wij gaan je klaarstomen voor onze onboarding en wensen je alvast veel plezier als nieuwe Worteller!